Kundkommunikation

KUNDKOMMUNIKATION

- FÖR PERSONAL INOM DJURSJUKVÅRDEN


Detta är en kurs utformad för personal inom Djursjukvården som vill utvecklas i sitt möte med kund. Vi pratar bland annat om hur vi möter kund i olika situationer, hur vi kommunicerar i tal och genom vårt kroppsspråk samt hur vi kan vara personliga på ett professionellt sätt. 

Delar av innehållet:

- Kommunikation - vad är det?
- Hjärnan - Hur fungerar hjärnan vid möten med andra människor?
- Hur möter du kunder på absolut bästa sätt inom vår bransch?
- Det goda och det svårt samtalet

- Det kliniska hörseln, compliance och non-compliance 

- Du kan bli bättre på att kommunicera!
- Vi får det samtal vi förtjänar

- Vad är feedback? Hur hanterar vi feedback?

- Hur omvänder vi en missnöjd kund?
- Fördomar - finns de, hur påverkas vi, vad gör vi med dem?
- Hur gör man för att skapa och bibehålla en varaktig kundrelation?

- Att skapa ett bra arbetsklimat

- Professionell, personlig, privat - att sätta gränser på rätt ställe

- Hur möter vi kunden i telefon; inventera, analysera och rätt åtgärd

- Mentometer - för ett roligt, aktivt och engagerat deltagande 
- Problemanalys


För mer information läs igenom vår FAQ eller maila admin@crace.se


Nästa tillfälle:
4 - 5 December 2021
08:00 - 17:00



Frukost, lunch, fika samt snacks och dricka ingår under hela kursen


Plats: Stockholm



Pris på plats: 7200:- exkl. moms
Pris på distans: 6600:- exkl. moms




Vill du stå på intresselistan för Kundkommunikation?

Maila admin@crace.se